thurday's thoughts Maturity of the heart

The following is from Eleen's blog.
Although I can't read all these.. but through her explanation, I find it kinda true..


如果生氣難過發脾氣哭鬧, 都不能改變什麼或解決什麼問題... 那我還需要這麼做嗎? 如果是以前的我, 我會這麼做... 但現在的我, 雖然是難過, 也不再會哭鬧發脾氣...

我想与其哭闹发脾气, 不如冷静的想办法如何去面对去解决... 这样才是最成熟最理智的我...


No comments: